Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄


ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

Α. ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ − ΜΙΣΘΟΣ − ΑΠΟΔΟΧΕΣ −

ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Άρθρο 45

Δοκιμαστική υπηρεσία − Μονιμοποίηση

1. Οι υπάλληλοι των Ο.Τ.Α. που κατέχουν οργανικές θέ−

σεις είναι μόνιμοι, εφόσον οι θέσεις αυτές υπάρχουν.

2. Οι υπάλληλοι των Ο.Τ.Α. που διορίζονται σε οργα−

νικές θέσεις διανύουν δύο (2) έτη δοκιμαστικής υπη−

ρεσίας, κατά τη διάρκεια της οποίας απολύονται για

λόγους που ανάγονται στην υπηρεσία τους μόνο μετά

από απόφαση του υπηρεσιακού συμβουλίου.

3. Οι δόκιμοι υπάλληλοι, κατά τη διάρκεια της δοκιμα−

στικής υπηρεσίας τους, παρακολουθούν προγράμματα

εισαγωγικής εκπαίδευσης που οργανώνονται σύμφωνα

με όσα ορίζονται στο άρθρο 54 του παρόντος.

4. Με τη συμπλήρωση της διετούς δοκιμαστικής υπη−

ρεσίας οι υπάλληλοι μονιμοποιούνται αυτοδικαίως, με

εξαίρεση τους υπαλλήλους σε βάρος των οποίων έχει

επιβληθεί πειθαρχική ποινή ή έχει ασκηθεί πειθαρχική

δίωξη ή έχει εκδοθεί πόρισμα επί ένορκης διοικητικής

εξέτασης, καθώς και τους υπαλλήλους των οποίων τα

ουσιαστικά προσόντα βαθμολογούνται στην έκθεση

αξιολόγησης με βαθμό μικρότερο του πέντε. Στις τε−

λευταίες αυτές περιπτώσεις για τη μονιμοποίηση ή μη

αποφαίνεται το υπηρεσιακό συμβούλιο εντός δύο (2) μη−

νών από τη συμπλήρωση της δοκιμαστικής υπηρεσίας.

Για τη μονιμοποίηση ή μη εκδίδεται διαπιστωτική πράξη

του οργάνου που είναι αρμόδιο για το διορισμό.



15 Νοεμβρίου 2009 10:04 π.μ.

Thess-fylakes είπε...

7. Για το προσωπικό ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρό−

νου εφαρμόζονται ανάλογα οι διατάξεις των παραγρά−

φων 2 και 4 του άρθρου 45 του παρόντος.



15 Νοεμβρίου 2009 10:08 π.μ.

Thess-fylakes είπε...

Άρθρο 220

Ανάλογη εφαρμογή διατάξεων που ισχύουν

για δημοσίους υπαλλήλους

1. Γενικοί ή ειδικοί νόμοι, διατάγματα και αποφάσεις

που περιλαμβάνουν διατάξεις που αφορούν στην υπη−

ρεσιακή, εν γένει, κατάσταση των δημοσίων υπαλλήλων

και των υπαλλήλων των νομικών προσώπων δημοσίου

δικαίου, δεν ισχύουν για τους υπαλλήλους που διέπονται

από τις διατάξεις του παρόντος, εάν δεν γίνεται ρητή

παραπομπή σε αυτούς.



15 Νοεμβρίου 2009 10:37 π.μ.

Thess-fylakes είπε...

**8. Νόμος ορίζει τους όρους, και τη χρονική διάρκεια των σχέσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου στο Δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, για την κάλυψη είτε οργανικών θέσεων και πέραν των προβλεπομένων στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 3 είτε πρόσκαιρων είτε απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών κατά το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 2. Νόμος ορίζει επίσης τα καθήκοντα που μπορεί να ασκεί το προσωπικό του προηγούμενου εδαφίου. Απαγορεύεται η από το νόμο μονιμοποίηση προσωπικού που υπάγεται στο πρώτο εδάφιο ή η μετατροπή των συμβάσεών του σε αορίστου χρόνου. Οι απαγορεύσεις της παραγράφου αυτής ισχύουν και ως προς τους απασχολουμένους με σύμβαση έργου.



15 Νοεμβρίου 2009 11:43 π.μ.

Thess-fylakes είπε...

Το σύνταγμα στο άρθρο 103 παραγρ. 8 αναφέρει



20 Νοεμβρίου 2009 6:00 μ.μ.

Thess-fylakes είπε...

Από 2 έγιναν 5 τα χρόνια των αναδρομικών διεκδικήσεων από το ελληνικό Δημόσιο

09

Ιου 2009

0 Του ΑΝΤΩΝΗ ΡΟΥΠΑΚΙΩΤΗ



Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου με την απόφασή του της 25-6-2009 (υπόθεση Ζουμπουλίδη- Ελλάδας) έκρινε, ότι η διάταξη της παρ. 3 του άρθρου 90 Ν. 2362/1995 περί δημοσίου λογιστικού, η οποία προβλέπει διετή παραγραφή για τις απαιτήσεις των δημοσίων υπαλλήλων, που αφορούν σε αποδοχές ή άλλες κάθε φύσης απολαβές αυτών ή αποζημιώσεις, κατά του ελληνικού Δημοσίου, προσκρούει στο Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόκολλο της Ευρωπαϊκής Σύμβασης, πρέπει δε να ισχύει η πενταετής παραγραφή, όπως, εξάλλου, προβλέπεται και για τις απαιτήσεις του ελληνικού Δημοσίου κατά τρίτων (άρθρο 86 Ν. 2362/95).



Ομολογουμένως πρόκειται για απόφαση σταθμό σε ό,τι αφορά τις απαιτήσεις δημοσίων υπαλλήλων, παρ' ότι πολλές είναι οι αποφάσεις, που έχει εκδώσει για άλλα θέματα το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο σε βάρος της Ελλάδας.



Έτσι με την απόφαση αυτή διασφαλίζεται η δυνατότητα στους Έλληνες και στις Ελληνίδες δημοσίους υπαλλήλους να διεκδικήσουν αναδρομικώς από το ελληνικό δημόσιο απαιτήσεις για μια πενταετία.



Η απόφαση αυτή, ωστόσο, πέραν του ότι αναδεικνύει την ευκαιριακή και οικονομίστικη αντίληψη, με την οποία ασκείται το νομοθετικό έργο στην πατρίδα μας, αποτελεί ταυτόχρονα ηχηρή απάντηση στη δυσκαμψία και ατολμία - μόνο;- των ελληνικών δικαστηρίων, ιδίως του Αρείου Πάγου, να εφαρμόσουν δικαιικές αρχές, οι οποίες στηρίζονται στο Σύνταγμα αλλά και σε διεθνείς κανόνες, όπως την ΕΣΔΑ και το Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόκολλο, που υπερισχύουν της ελληνικής νομοθεσίας.



Αρκεί μάλιστα να υπενθυμίσουμε, ότι μόλις πρόσφατα το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο (ΑΕΔ) με την 9/2009 απόφασή του έκρινε με ψήφους 7 έναντι 6, σε όμοια όπως η παραπάνω υπόθεση υπάλληλου του Δημόσιου Ψυχιατρείου - ΝΠΔΔ, ότι δικαιούταν να διεκδικήσει απαιτήσεις κατ' αυτού μόνο για μία διετία, με την ερμηνευτική σκέψη, ότι το Ν.Δ. 496/74, που ισχύει για τους υπαλλήλους των ΝΠΔΔ, δεν προσκρούει στο Σύνταγμα ή στο Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόκολλο της ΕΣΔΑ.



Και ενώ έτσι αποφασίζουν τα ελληνικά δικαστήρια, προκειμένου για απαιτήσεις των δημοσίων υπαλλήλων και των υπαλλήλων ΝΠΔΔ, το ειδικό δικαστήριο του άρθρου 99 Συντάγματος (Μισθοδικείο), το οποίο δεν αποτελείται βέβαια αμιγώς από δικαστές, έχει κρίνει ότι οι απαιτήσεις δικαστικών κατά του ελληνικού Δημοσίου παραγράφονται μετά το πέρας πενταετίας.



Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου στις 25-6-2009 καλύπτει τους δημοσίους υπαλλήλους, όχι όμως και τους υπαλλήλους ΝΠΔΔ, λόγω της παραπάνω απόφασης του ΑΕΔ, πλην, όμως, είναι προφανές, ότι η δυσαρμονία αυτή μπορεί να αντιμετωπιστεί με νέα απόφαση του ΑΕΔ, που θα εκδοθεί για όμοια υπόθεση.



Πέραν αυτού, επιβάλλεται, χωρίς καθυστέρηση, η τροποποίηση των σχετικών διατάξεων του Ν. 2362/1995 και ν.δ. 496/74, σε εναρμόνιση προς την απόφαση της 25-6-2009 του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, ώστε τόσο οι δημόσιοι υπάλληλοι όσο και οι υπάλληλοι ΝΠΔΔ να διεκδικούν απαιτήσεις πενταετούς χρονικής διάρκειας.



Τέλος, η παραπάνω απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου αποτελεί συνέχεια της από 22-5-2008 απόφασης του ιδίου δικαστηρίου, με την οποία κρίθηκε, ότι είναι αντίθεση προς το Πρώτο Πρόσθετο Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ διάταξη νόμου, με βάση την οποία επιδικάστηκαν σε υπάλληλο ΝΠΔΔ τόκοι υπερημερίας κατά πολύ κατώτεροι από όσους προβλεπόταν για απαιτήσεις σε συναλλαγές ιδιωτών (υπόθεση Μεϊδάνης κατά Ελλάδας).



13 Δεκεμβρίου 2009 2:25 π.μ.

Thess-fylakes είπε...

ΑΙΤΗΜΑ

Προς

Διοικητικό Συμβούλιο

Σ.Ε.Δ.Θ.

Θεσσαλονίκη 21Δεκεμβρίου 2209



Σας ζητάμε να διαβιβάσετε το αίτημα μας προς την Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΟΕ-ΟΤΑ .

Ζητάμε από την εκτελεστική επιτροπή της ΠΟΕ –ΟΤΑ , εν όψει της συμφωνίας για νομοθετική ρύθμιση των ασφαλιστικών μας εισφορών , για το διάστημα 2001 μέχρι την πράξη κατάταξης μας ως Αορίστου χρόνου , όπως απαιτήσουν την πληρωμή του συνόλου των ασφαλιστικών εισφορών (εργαζομένου –εργοδότη ) στο ΙΚΑ , από τους Δημάρχους .

Θεωρούμε ότι δεν είναι λογικό , εφόσον πολλές δικαστικές αποφάσεις εκκρεμούν και δεν έχουμε εισπράξει τις αναδρομικές μας διεκδικήσεις , να μας γίνονται κρατήσεις χωρίς να έχουμε δικαιωθεί .

Σας πληροφορούμε ότι σε αναδρομικές διεκδικήσεις που κερδήθηκαν με απόφαση τελεσίδικη του Εφετείου, έγιναν κρατήσεις υπέρ του ΙΚΑ από τον Δήμο Καλαμαριάς . (δεν προσέφυγε στον Άρειο Πάγο . Σας το επισυνάπτουμε )

Οι Φύλακες Σχολικών κτηρίων Δήμου Θεσσαλονίκης

Μέλη του Σ.Ε.Δ.Θ.



22 Δεκεμβρίου 2009 2:04 μ.μ.

Thess-fylakes είπε...

ΑΙΤΗΜΑ

Προς

Διοικητικό Συμβούλιο

Σ.Ε.Δ.Θ.

Θεσσαλονίκη 21Δεκεμβρίου 2209



Σας ζητάμε να διαβιβάσετε το αίτημα μας προς την ΠΟΕ-ΟΤΑ .

Ζητάμε από την εκτελεστική επιτροπή της ΠΟΕ –ΟΤΑ , εν όψει της συμφωνίας για νομοθετική ρύθμιση των ασφαλιστικών μας εισφορών , για το διάστημα 2001 μέχρι την πράξη κατάταξης μας ως Αορίστου χρόνου , όπως απαιτήσουν την πληρωμή του συνόλου των ασφαλιστικών εισφορών (εργαζομένου –εργοδότη ) στο ΙΚΑ , από τους Δημάρχους .

Θεωρούμε ότι δεν είναι λογικό , εφόσον πολλές δικαστικές αποφάσεις εκκρεμούν και δεν έχουμε εισπράξει τις αναδρομικές μας διεκδικήσεις , να μας γίνονται αναδρομικές κρατήσεις υπέρ του ΙΚΑ , χωρίς να έχουμε δικαιωθεί .

Σας πληροφορούμε ότι σε αναδρομικές διεκδικήσεις που κερδήθηκαν με απόφαση τελεσίδικη του Εφετείου, έγιναν κρατήσεις υπέρ του ΙΚΑ από τον Δήμο Καλαμαριάς . (δεν προσέφυγε στον Άρειο Πάγο . Σας το επισυνάπτουμε )

Οι Φύλακες Σχολικών κτηρίων Δήμου Θεσσαλονίκης

Μέλη του Σ.Ε.Δ.Θ.

ΑΓΗΣΙΛΑΟΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΡΟΥΣΤΑΛΗΣ

ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΨΑΡΓΙΑΣ



12 Ιανουαρίου 2010 1:20 μ.μ.

Thess-fylakes είπε...

ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ





ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΤΟΠ. ΑΥΤ/ΣΗΣ

Δ/ΝΣΗ ΟΡΓ. & ΛΕΙΤ. ΟΤΑ

ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΟΤΑ

Ταχ. Δ/νση : Σταδίου 27

Ταχ. Κώδικας : 101 83

TELEFAX : 213 136 4383













ΑΓΗΣΙΛΑΟΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ Παρακαλώ όπως μου αποστείλετε απάντηση με

Του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ τη γνώμη σας σχετικά με το Υπόμνημα που σας

ΦΥΛΑΚΑΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΤΗΡΙΩΝ έστειλα στις 6-5-2010 και αφορούσε <>

Σας ξαναστέλνω το Υπόμνημα .

Ακροπόλεως 98

54634 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ





Με εκτίμηση



Αγησίλαος Παπαχρήστου

Φύλακας σχολικών κτηρίων

Δήμου Θεσσαλονίκης



30 Ιουλίου 2010 1:01 π.μ.

agispapahr είπε...

Προς

Διεύθυνση Προσωπικού

Τμήμα Προσωπικού

Ιδιωτικού Δικαίου

Δήμου Θεσσαλονίκης

Βενιζέλου 45

54631 Θεσσαλονίκη

Θεσσαλονίκη 24 Ιούνη 2010

Ε Ν Σ Τ Α Σ Η

Στο υπ’αριθμ.Πρωτ.40734 Θεσσαλονίκη 13/5/2010 με Θέμα : « Απάντηση σε αίτηση περί εντάξεώς σας στην κατηγορία των μονίμων υπαλλήλων »έγγραφό σας.

Σας επισημαίνω ότι ο Νόμος 3584/07 ουδεμία προγενέστερη υπηρεσία ή αφετηρία ημερομηνίας κατάταξης θέτει ως προϋπόθεση για την αυτοδίκαιη μονιμοποίηση μου , με διαπιστωτική πράξη του αρμοδίου για τον διορισμό οργάνου .

Παρακαλώ όπως επανεξετάσετε την υπ’αριθμ. Πρωτ.36512/6-5-2010 αίτηση μου με το Υπόμνημα και προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες όπως ο νόμος ορίζει .



Με εκτίμηση

Αγησίλαος Παπαχρήστου

Φύλακας σχολικών κτηρίων

Δήμου Θεσσαλονίκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: